Ini Blog Gua ! DaniAl asYraF !

Thursday 16 October 2014

Akhirnya..setelah 6 tahun bersama..aku dengan Nur Syuhada Binti Muhd Jazni dengan rasminya telah berpisah atas persetujuan bersama..haha..dah macam buat kontrak :-p tak apa..dah tak ada jodoh..nak buat macam mana kan..kita pasrah dengan kuasa Allah S.W.T .sory lambat update sebab aku jarang layan blog nie..haha..alang-alang dah sampai kat hotel dengan aku mengusung laptop pulak kan..haa..ini laa masanya nak mengupdate blog aku yang dah berkurun sejak zaman kolej aku dulu nuu..haha..nak ending dah nie..nak pi tido woii..esok nak pi borong jersi pulak..aku mengidam lama dah..wakaka..bye bye all my friend..Assalamualaikum
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen